Zwroty i reklamacje

Zwrot produktu

• Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki bez podania przyczyny.

• Towar powinien spełnić następujące wymagania: produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, towar powinien zostać odesłany przez kupującego w takim stanie, jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu. Sugerujemy aby wraz z towarem został odesłany oryginalny paragon lub faktura (w przypadku gdy zwracana będzie część produktów prosimy o odesłanie kopii paragonu). Jeśli zgubili Państwo dowód zakupu prosimy o dołączeniu oświadczenia o jego utracie, wraz z towarem powinien zostać przesłany wypełniony formularz zwrotu.

• Towar proszę odesłać na swój koszt, podając swoje dane oraz numer zamówienia na adres:

ORZESZEK SPRZEDAŻ J.M.P. SP. C. 

ul: Budy 4 - hala 2

Łódź 91-610

• Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na konto wskazane przez Kupującego. Koszt  odesłania towaru pokrywa Kupujący i nie podlega on zwrotowi.

Reklamacja 

• W przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru możesz złożyć reklamację. Poinformuj nas o problemie, a postaramy się znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie. Najlepiej wyślij nam zdjęcie reklamowanego produktu.

• W przypadku wady produktu powstałej w wyniku dostawy (gdy opakowanie jest uszkodzone lub zerwane są taśmy zabezpieczające) - prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkody, oraz o niezwłoczne poinformowanie sklepu Bakaliowy Świat o zaistniałej sytuacji. 

• Ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. W przypadku towarów paczkowanych, reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania i nie później niż 7 dni od daty otrzymania produktu.  

• W przypadku reklamacji towaru masz prawo wymienić towar na nowy, niewadliwy lub w przypadku braku jego dostępności na zwrot pieniędzy. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni. 

• Jeśli stwierdzisz, że w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu lub znajdziesz produkt, którego nie zamawiałaś/zamawiałeś, napisz do nas lub zadzwoń.

Mail:

Tel:   

  • 500 110 559
  • 507 297 702

• W sklepie Bakaliowy Świat można reklamować tylko produkty nabyte za pośrednictwem sklepu www.bakaliowyswiat.pl.

• Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt sklepu Bakaliowy Świat nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

• W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl